Full rulle..

Ja nnu är det fullrulle.
Kl nio åkte jag till stan och lämnade in våran bil på lagning fick en söt liten limegrön låne bil.
Sen hem och släppte ut mammas hundar så de fick kissa lite. (ingen hemma där idag).
Sen så åkte vi till stan (Igen) och handlade lite fick bli Mc Donalds mat hem idag. Nu har jag vrit och släppt ut mammas hundar igen och snart kommer Linus hem från skolan till de. Började att sy en klänning till Cajsa men min vita btråd tog slut.. Typiskt. Så då hamnade jag här istället. Kl 18.00 är det dax för en timmes bodypump.
 
Imorgon ska jag med Cajsa till BVC hon ska få sin 1 års spruta
Onsdag är det inget planerat mer än träning på kvällen.
Torsdag ska jag hem till en gamal kompis och hälsa på och så förhoppningsvis så är våran bil klar,
annars så är den det på fredag och då är det också träning på kvällen som gäller.
Lördag är det dax för Petras 30 års fest ska bli kul. Då ska barnen sova hos sin mormor och morfar. Det blir första gången som Cajsa ska sova borta själv. (men det ska nog gå bra)..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0