Har inte bloggat på ett tag..

Nej har inte haft framme min dator och då har det inte blivit av..
Cajsa krånglar fortfarande varje natt. Hon dricker 3 flaskor välling varje natt och vaknar nästan varanan/ var tredje timme. Så jag har varit riktigt trött, mått illa hela dagarna men har ändå tvingat iväg mig på träning på kvällarna och efteråt så har jag känt mig ganska pigg men sen så är det dax att "sova " igen..
 
Jag har faktiskt haft lust till att sy så förra fredagen åkte jag och köpte tyg och sydde hela helgen.
 
 
Sydde en rosa Hello Kitty gardin till Cajsas rum.
Nya kuddfodral till soffan .
2 tröjor till Eddie, Cajsa fick en tunika och 2 par leggings. Men har mer tyg kvar så ska ta en dag framöver och sy lite mer..
 
 
Här har Cajsat klättrat upp i köket. (Hon har även ett par av leggingsen på sig som jag sydde). Nu går hon mer än hon kryper och springer nästan lite med. Idag är det bara en vecka kvar tills hon fyller 1 år!!! vart tog det här året vägen??
 
 
I torsdags var jag hemma hos Anneli och hon gjorde mina naglar fina!!
 
 
Är super nöjd!! Hoppas att de håller ett tag nu.
Nästa helg ska vi ha Cajsas 1 årskalas här hemma och helgen efter det ska jag på Petras 30 års fest så hoppas de håller så man kan va lite fin då!!
 
Ja lite va jag har haft för mig de senaste veckorna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0