Lördag..

Lördag igen. För en vecka sedan  fyllde Cajsa 1 år att det går så fort...
Idag så gick hela familjen upp kl 06.00 strax inna kl 07.00 cyklade Andreas till jobbet, jag har vikt tvätt klätt på barnen och borstat deras tänder , plattat mitt hår, nu sitter vi och morgon fikar lite med kaffe och bulle. (cajsa får gröt).
 
Idag är det dax att gå på Petras 30 års fest. Undrar hur detta ska gå har typ inte druckit alkohol på 2 år (1år och 9 månader)  innan jag blev gravid med Cajsa iallafall. Visst har jag druckit en öl eller två men inte blivit onykter. Men det behöver man ju inte bli heller. Min syn på alkohol har ändrats totalt sedan jag fick barn. Aldrig någonsin att jag skulle bli/ vara påverkad inför de!! Förstår inte föräldrar som kan sitta hemma och dricka så de blir fulla när de har sina barn hemma... Mina barn ska sova över hos sin mormor och morfar inatt så hämtar jag de imorgon när jag har nyktrat till!  Jag har iallfall valt ut viilka kläder och smycken jag ska ha på mig ikväll och så ska jag ta och sminka mig lite senare får passa på och göra det när Cajsa sover sen.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0