Måndag morgon vecka 43.

Festen i lördags va jätte kul och bra planerad. Först fick vi bål och gick tipspromenad iväntan på att alla skulle komma. Sen va det middag och lekar, efter det var det fika och present öppning. Sedan va det dansa som gällde.
Va hemma kl 01.30 somnade på en gång!
Söndag - Första gången jag vaknade så va kl 07.22 nej tänkte jag typiskt när man får sova ut. Så vaknade jag från och till tills jag gick upp 09.50. Jag duschade och åt frukost sen gick jag och hämtade hem mina barn. Mådde faktiskt riktigt hyffasat igår och det va skönt!! kl tre beställde vi pizza och åkte till Andreas och åt med han. Sen va vi ute och lekte lite när vi kom in så badade barnen och sedan så somnade Eddie i soffan kl 17.00 va helt omöjlig att väcka så jag la han i sin säng och vet ni vad?? Han sover än.. Snart 13 timmar i stäck så han va nog allt trött. han hade somnat 22.00 hos mamma i lördags och vaknat 06.00 på söndag morgonen. Cajsa somnade strax innan kl sju så 19.15 låg jag i sängen med. Skönt! I lördags så ställde jag in Cajsas säng i hennes rum hade tänkt att hon skulle börja sova där nu när han har fyllt 1 år. Så jag la henne där, hon vaknade kl 22.00 och fick en välling nästa gång vaknade hon kl 01.20 och fick lite mer välling sen så hörde jag henne nästa gång 05.40 då gick jag in till henne, hon hade bajsat så det va bara till att gå upp. Så denna natten blev inte så jobbig som jag hade trott 2 gånger vaknade hon i sit rum hoppas hon fortsätter att sova där nu utan att vakna flera gånger!!!
Nu ligger frukosten i magen och så väntar vi på at killarna kommer upp. Spelade in Solsidan igår så vill titta på det nu!!  Hoppas att ni har haft en bra helg därute!
 
 
Redo att gå på fest!!
 
 
Presenten till Petra. Jag ocg Tobbe hade köpt ihop. Hon fick 45+25 min massage och ett 10kort på solning.
 
 
Eddie åkte kana igår..
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0