Sista söndagen i oktober..

Inatt så ställdes kl tillbaka en timme så barnen vaknade kl 05.00 imorse istället föör kl 06.00 som de brukar trodde inte att de skulle märka av det men det gjorde de allt. Aja då kanske de somnar en timme tidigre ikväll istället. Nu har jag satt igång att baka bullar. Degen står på jäsning så snart ska den bakas ut. Eddie älskar att baka han står jämte mig och häller i allt och så ska han hålla i elvispen..  Jag har köpt via jultidningar en bak bok som heter baka i långpanna. Den skulle jag vilja ha haft nu.. Men vet inte när de kommer och delar ut va man har beställt och ska ha betalt.??! Har beställt via Susannes son så år fråga henne när det är på G!
 
Nästa uppdatering får nog bli ett bild inlägg tror jag allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0