Syr..

Jag är så glad att jag har fått kraften, lusten tillbaka att börja sy igen.
Har mest sytt barnkläder nu och det är så roligt. men snart ska jag nog ta och sy något fint till mig själv.
 
 
Igår så påbörjade jag en tröja till Eddie och en klänning till Cajsa. Och nu har jag sytt färdigt de. Det är så kul at hitta matchande tyger så de kan va lite syskon klädda fast de är en pojk och flicka.
 
 
Sydde en massa tights till cajsa häromdagen så smidigt..
 
 
Till Eddie har jag sytt en mysdress. Till Cajsa sydde jag en tunika i samma tyger.
 
 
De här moln tightsen har jag sytt till Cajsa. Eddie fick en tröja i samma tyg fast blått.
 
 
Eddie har även fått en biltröja. har dock gjort om den lite sen bilden togs. har sprättat upp nederkanten och sytt fast svart mudd istället och den blev mycket bättre då.
 
Önskar mig en ny symaskin när jag fyller 30 år!! Så nu vet alla det. Kan ni hjälpa Andreas att skrammla ihop pengar till en!!
 
 
Denna symaskin är det jag önskar mig!!
En Singer precis släppt i begränsad upplaga..
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0