9:e September

Va dagarna går fort.. Redan en vecka in i September.
I torsdags så hade jag Me&I party här hemma 10 tjejer kom och tittade och fikade.
Jag köpte en tunika till Cajsa och en tröja och byxor till Eddie. För att jag hade partyt hemma hos mig så fick jag 300 kr rabatt och det va bra för det är inga billiga kläder detta..
 
Igår så var vi hemma hos mamma och pappa på kvällen på kräftskiva!!
 
 
Det fina dukade bordet. (innan vi åt.)
 
Det va gott och mysigt va hemma igen runt kl 00,00
Eddie höll sig vaken hela kvällen och somnade i vagnen hem. Men sov inte längre imorse för det vakande runt kl 06.00 men nu har han sovit middag i snart 2,5 timmar.
 



 
Han somnade så gott i puffen, Cajsa har varit på han och tagit nappen men han vaknade inte för det..
 
Vi har börjat ge oss på våra jäkla stubban igen. vi hade 3 st kvar nu är det 1,5 kvar så lite har vi grävt och jobbat..
 
Barnen gungade och tittade på oss igår när vi grävde och slet.
 




 
Håller på att packa och skriva lista för fullt så att vi inte glömmer något inför våran Spanien resa.. Inte många dagar kvar nu..
 
p&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0