Bytar dag och Sixtens dop!

Ja igår så va det full rulle!
Kl 11.00 hämtade jag och barnen upp mamma så åkte vi till bytardagen. Danns inte så mycket finn
t kvar men jag köpte 1 body 2leggings  2 byxor och tomte klänning till Cajsa, Eddie fick en tröja allt detta gick på 125 kr. Undra hur mycket jag sålde för!? Det får jag reda på ikväll när jag ska dit och hämta kläderna som ej blev sålda och pengarna.
 
 
Sen så hängde Eddie med mamma hem och jag tog med mig Cajsa på Sixtens dop!
 
Lyckades inte få några bra kort i kyrkan de blev suddiga och konstiga..
 
Här kommer det en bild på Anneli och Sixten.
 
 
Present öppning.
 
 
En glad Cajsa.
 
 
Tårtorna va så fina och goda!!
 
 
Närbild på en bebis som låg på en av tårtorna.
 
Kl halv fyra åkte jag till mamma och hämtade hem Eddie han hade haft det kul och lekt med sin kusin Filippa.
När vi kom hem så tittade vi på barnprogram och myste i soffan. Cajsa somnade halv sex och Eddie kl sex.( Cajsa hade bara sovit middag en gång idag 9-10.30 så hon va trött och Eddie hade inte sovit middag). När de hade somnat tittade jag på tv3play på Ensam mamma söker. Sen så la jag mig innan kl åtta.
Idag har vi inget planerat mer än att jag ska till kyrkan och hämta pengar mellan kl fem-sex tiden. Det är ju så tråkigt väder ute och regnar hela tiden.. Men får väl klä på barnen regnkläder och gå till lekparken en sväng eller något!?..
 
P&K

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

vilka fina tårtor :)

Svar: Ja det va de verkligen!
Oxov

2012-09-23 @ 11:26:32
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0