fullbokad vecka.

Igår så va jag och barnen på öppan kl 17.00 va jag på en timmes spinning.
Idag ska Eddie till bergatrollet och då går nog jag och Cajsa till öppna en sväng, sen ikväll blir det pump och cx träning.
Imorgon ska jag och Cajsa hem till en jobbarkompis på fika när jag lämnat Eddie, på kvällen ska jag och barnen hem till mamma på plast party när Andreas ska träna innebandy.
På torsdag börjar mamma/barn gympan igen så kl 10.00 ska jag och cajsa på det och på kvällen ska jag ha Me&I party kl 18.30.
Det är 15 st som har sagt att de kommer så det hoppas jag på och så är det 4 som "kanske" kommer.
Fredag ja då är det träning på eftermiddagen 16.45 sen fredagsmys hela kvällen.
Lördag ska  vi på kräftskiva hos mamma och pappa det ska bli mysigt och skoj!!
Söndag.. Ja då får vi sammla krafter för en ny vecka!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0