Onsdag den 26:e September

Nu är det bara 3 månader kvar till jul.. Va fort det går!
Längtar faktiskt lite efter mysiga kvällar med glögg och tända ljus. Har köpt röda fina gardiner till vardagsrummet som jag längtar efter att ta fram ska även sy röda kuddfodral till kuddarna i soffan så det blir lite julfint här hemma!
 
I år ska vi fira jul med familjerna Tolshagen i Finnerödja! (Andreas släkt/familj) Vi gör så vartannat år med Andreas familj och vartannat med min familj. Ja så är det..
 
Cajsa fortsätter att krångla på nätterna iförgårnatt trodde jag att jag skulle gå under en gång i timmen gnällde hon, Eddie vaknade 2 gånger och kom in och la sig hos oss så till slut tog jag med mig Cajsa och la mig med henne i Eddies säng men det blev inte myycket sömn där heller. Så igår va jag trött, grinig och sur.  Cajsa sov ca 20 min på hela dagen så någon middagslur fick jag inte.Men vi storhandlade och så tränade jag en timme på kvällen.
Inatt va det lite bättre hon somnade senare runt 21.00 tiden. Eddie med. Sen vaknade Cajsa kl 00, 03 och kl 05 och då vaknade Eddie med så kl 05.30 gick Andreas upp med båda barnen och jag fick äntligen sova lite men gick upp innan kl 08 då de inte va så tysta där nere. Cajsa satt och skrek efter mig nedanför trappen och det busades för fullt.  SÖMN va är det????? Sova får man väl göra i graven...
 
 
Idag så har jag och Cajsa varit på öppna en sväng. Andreas lämnade Eddie hos Susanne. Nu så har vi ätit och det är strax dax att hämta hem Eddie som nog kommer att vara trött idag då han gick upp så tidigt och somnade sent.

 Ikväll blir det till att träna 30 min cx!!
 
p&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0