Uppstigning kl 05.50

Idag...Suck.
 
Cajsa drack sin välling i puffen framför tv och jag åt frukost och drack kaffe. När vi va klara kom Eddie ner och strax efter han Andreas. Han jobbar 7-20 idag. Nu har jag tömt dskmaskinen fyllt den och startat den snart är den klar så då blir det till att tömma den igen.
Jag har vikt tvätten, startart en maskin tvätt och hängt upp den. Har även hunnit med att dammsuga nedervåningen. Och nu äter jag och barnen lite mellan mål. Hinner med mycket när man går upp tidigt.
Har även sminkat mig så ska snart platta håret.
Kl 10.00 ska vi hämta mamma sen vidare till bytardagen här i Tenhult och se om man gör några fynd. Sedan hänger Eddie med henne hem medans jag och Cajsa åker hem, byter om och släpper ut Nemo. sen ska vi gå på dop kl 13.00. när det är klart och slut ska vi hämta Eddie och kanske hälsa på Andreas i eftermiddag på hans jobb. så fullt upp idag!1
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0