2 underbara dagar!!

I lördags så gick vi på torget och köpte blommor. När vi kom hem så var Andreas föräldrar redan framme vi fikade och åkte till jippot på vårdcentralen. Eddie ville sitta i en brandbil hela dagen. Jag fick ett presentkort på tatuering av Andreas föräldrar, syskon med familjer! Tack så jätte mycket!! Solen sken hela dagen. va man har längtat efter denna.Kl fyra kom alla tjejer vi satt ute i solen och njöt badade och solande, duschade. Vi åt mat drack kaffe och åt tårta innan vi gjorde oss iordning innan vi tjötade vidare. kl 23 .00 åkte vi till stan och Harrys. och hem igen kl 02.15 hade en jätte rolig kväll. Tack alla som var med.!! Jag fick en kryssning av tjejerna. kl 12.00 hade jag väckt Karin och städat undan allt. Vi gick till affären och köpte frukost sedan satt vi ute i solen till kl tre och det va dax för Karin att åka hem..
 
Igår så jobbade jag hela dagen hämtade barnen och nattade de. Men nu är jag ledig i 2 dagar!!
 
P&K
 
 
Jag njuter i solen.
 
Tårta.
 
 
Jag och Karin ute i vimmlet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0