Helg igen.

Ja då var det helg igen.. Jobbar kort helg idag 9-14 imon 11-18.30 så det är skönt.
Våran Ullareds resa blev inställd igår då vi inte hade någon barn vakt så vi ska åka på måndag istället.
Så igår gick vi till öppna en sväng sen vidare till Naturbruksgymnasiet och tittade på alla djuren.  Åkte och handlade lite och så lyxade vi till det med att äta på MAX!  Väl hemma så komm Sara och Oliver på besök alltid lika trevligt. Och så avslutade jag fredagen med att träna!! Fick bli ett cx pass och spinning pass.
Härligt med träningsvärk.
Jag och Andreas vägde och mätte oss för 2 veckor sedan. Igår var det dax igen och det va bra resultat vi fick så om 2 veckor är det dax igen. Jag har 7 kg kvar att gå ner tills jag når min mål vikt.. Hade ju varit underbart att komma dit i år..
 
P&K
 
Nyttig och god kvällsmat.
 
 
Vi hade en helmysig dag hos Anna och barnens kompisar Ruth och Ture i torsdags. Det va underbart väder varmt och skönt och så grillade vi hamburgare och åt och lekte ute!
Först så tränade vi med barnen på mamma core innan vi gick hem till Anna sen så promenerade jag hem hela 2.6km har vi mellan våra hus. Och så blev det ett svettigt funktionellt träningspass på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

kul med ullared :)

Svar: Ja det ska det bli!
Oxov

2013-04-06 @ 21:50:31
URL: http://ullriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0