Lördag den 13:e April.

Idag blir Cajsa hela 18 månader!! Tiden går så fort ingen liten bebis längre ju...
 
 
Om en vecka ska jag ha min 30 års fest.. Ska bli så kul. Längtar!! Jag ska ha en rosa tjej fest. haha. Vi ska vara hemma hos mamma och pappa vi ska träffas där redan kl 16.00 så ska vi bada och basta poolparty! Jag har beställt mat så vi äter nog runt kl 18.00. Sen så får det bli smink för fest innan vi går ut på krogen.. Låter som en bra plan va? Jag har inte varut ute på krogen på över 2 år!? Helt sjukt..
Jag vet redan vad jag ska ha på mig så det är skönt att slippa tänka på det!!..
 
Eddie han har gått om kring här hemma och pratat och frågat efter sin farfar ett par veckor nu.. Så idag tar jag med mig barnen och åker till Finnerödja där de bor. Det första han så när vi vaknade idag va. - Ska vi åka till farmor och farfar NU??? Men vi åker nog om ca 3 timmar. Måste packa lite till och sen ska allt in i bilen och så ska lite mellan mål ligga i magen innan vi åker. Jag hoppas att Cajsa somnar och sover hela vägen dit. Vet inte riktigt när vi åker hem igen. kanske imon kväll eller måndag morgon. Jag börjar jobba på måndag kl 17.00 men har bokat tid för att byta till sommardäck på Preem kl 15.00 på måndag så måste vara hemma innan dess.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0