näst sista april..

I fredags fyllde jag hela 30 år. Ett stort grattis till mig.. Inte 20+ längre..
På kvällen kom mina föräldrar och syskon på besök vi åt tacos och tårta. Super mysigt var det allt.Tack!!
I lördags jobbade jag 8-18.30  Va dödstrött när jag kom hem så åt lite sen sov.
Igår jobbade jag första 6-13 och sen 17-22.15. På min 4 timmars långa rast var jag ute med barnen hela tiden. Jag och Eddie gick elljusspåret när Cajsa sov i vagnen. Eddie gick hela 3km själv,, inte dåligt!!
 
Idag jobbar jag 17-22.15 så jag och barnen ska nog gå till öppna en sväng innan vi ska hem och laga mat.
 
P&K
 
 
Eddie uppe i spåret.
 
 
Detta fick jag av mamma och pappa. är så sugen på att baka bullar..
 
 
Underbara rosor fick jag i torsdags av min man!!
 
 
Vi har bytt ut våra köksmöbler. Så här blev det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0