Party party!!

Japp idag ska det festas!!
Jag har fått några avhopp i vecka så totalt blir vi 9 tjejer men bara 6 st ska gå ut på krogen..
Men första ska vi åka till loppisen sen kommer Andreas föräldrar på fika sen ska jag in till stan (igen) och hämta mat. Runt 2 tiden tänkte jag åka ner till mamma och städa klart det sista och duka kl fyra kommer tjejerna.!!
 
Idag är det bara en månad kvar tills vi ska åka till Spanien!!
Igår så hade jag och Andreas kört våran diet i 4 veckor. 2 kg har jag gått ner och 3 cm i midjan.. Vi kör nog på i 4 veckor till så gör vi nästa vägning och mätning dagen innan vi åker till Spanien så hoppas på -2 kg till!!
men idag ska jag unna mig en massa gott!!
 
P&K så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0