Tisdagen den 16:e april.

Resan hem igår gick bra. Eddie tittade på film i sin dvd och Cajsa sov hela vägen. Vi stannade till på A6 på vägen hem var tvungen att köpa en färgpatron till våran skrivare. Branen fick leka en stund och så fick de var sin happymeal. innan vi åkte hem. Väl hemma så vek jag tvätten städade lite och så va vi ute och grejade . Och så bytte jag till sommardäck innan jag jobbade 17-22.15
 
Idag fick jag sovmorgon.. Skönt!!
cajsa ska få sin 18 månaders spruta idag kl 10.30 på bvc. Jag åker med Cajsa dit så stannar Andreas hemma med Eddie.
 
Ikväll ska jag vägas igen på Berga och så blir det träning!
 
P&K
 
 
Fikar i Karslborg
 
 
Framme hos farmor och farfar.
 
 
Äntligen åka traktor.
 
 
Bus hos kusinerna och deras lekstuga!!

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

gick de bra med sprutan ?

Svar: ja det gick bra. Inget ledsen, så hoppas hon inte blir dålig till helgen.
Oxov

2013-04-16 @ 12:09:53
URL: http://ullriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0