Torsdag den 18:e april

Cajsa sa inte ett knyst när hon fick sin spruta. Duktig tjej. Hoppas bara att hon inte får några symptom nu senare...
 
 
Invägningen på gymmet gick riktigt bra. Jag har gått ner 6kg på 5 månader minskat i fettmassa och ökat i muskelmassa!! Så jag är glad och nöjd. Nu är det bara de sista 6kg kvar till jag når min målvikt!!
 
Igår så va jag hos Anneli och fick min födelsedagspresent. Nämligen nya naglar. De blev så fina så hoppas att de håller ett tg nu. Sen så jobbade jag 17-22.15.
Idag ska jag jobba 9-19 senn ska jag träna bodypump en timme efter det så är hemma igen runt kl 21.00 ikväll.
Sen är jag ledig i 3 dagar igen!!
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0