Ullared!

I måndags så åkte jag och Andreas till Ullared kl 8.30 hade vi lämnat barnen hos deras mormor.
Vi hämtade de igen kl 19.00 så det blev en riktig heldag.
Vi höll hårt i pengarna och köpte bara det som stog på listen så hela 3700kr hamnade kalaset på. Så det va inte så farligt. Jag fick ett par svarta jeans, 3 toppar, träningskläder, bikini och lite underkläder. Så jag blev nöjd. Hittade lite kläder för en gångs skull. Eddie och Cajsa fick solhattar, kepsar, badbyxor, klänning, shorts. m.m..
Och så blev det lite hem inredning. Jag hade bestämt mig för innan vi åkte att jag skulle köpa en sängkappa. (Trodde att de skulle vara billiga där), men det var de inte 350kr och det blev det dyraste vi köpte.
 
Igår så jobbade jag 9-19 och idag ska jag jobba 8-19 imorgon 8-17. Sen är jag ledig i 3 dagar men min man jo bbar natt i helgen. Så något kul får jag försöka hitta på med barnen.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0