1:a Augusti.

Igår så gjorde Andreas lånkok soppa. Och Jag bakade bröd till i långpanna. Niklas kom förbi lagom när vi skulle äta så han stannade kvar!!
 
Tebröd med sesamfön. Jäte goda.
 
Sedan kom det ett jätte  åskoväder det regnade, blåste och HAGLADE.. Strax innan ovädret slog till så försvann Nemo.. Måste har varit runt kl två. Jag tänkte att han kommer nog hem snart. men när kl började att närma sig halv fyra så gav vi oss ut för att leta.. Men hittade honom inte.(Han är ju så åskrädd med) stackaren. kl hyalv sex så ringer Cinna. (Hon brukar vara hundvakt åt Nemo när vi åker bort.) Och frågar om jag är i närheten? Så strax iinnan kl sex är vi hemma igen. Nästan 4 timmar var han borta på vift. Tänk va rädd han måste ha varit..
 
Jag vann en ngarderob till Cajsas rum på tradera igår kväll. Den gick ut kl 19.30. När kl var 21.30 så hade vi hämtat den (på Ekhagen) och ställ in den och fyllt den i Cajsas rum. Så nu äntligen har hon en riktig garderob med klädstång. 100kr billigt billigt..
 
Idag ska jag och mamma till Modern nails istan på åter besök. Vi har haft naglarna i 4 veckor imon och de har växt. Denna gång ska jag inte har några tippar för att mina egna naglar har blivt så långa. Funderar på blått glitter denna gången. I eftermiddag åker jag, Niklas och alla barnen till Karlskrona ( Andreas får vara hemma och jobba). Det ska bli mysigt att komma iväg lite + att det ska bli super fint väder i helgen. Då kan det ju vara skönt att ligga vid havet!! Vi ska även åka till Branens gård!
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0