MÅNDAG 5: AUGUSTI.

I torsdags så avbokade jag tiden för naglarna och åkte med barnen till Karlskrona och Sturkö. Det var skönt att komma iväg lite tidigare. Vi framme ca 14.20 Niklas och hans barn kom ca 2 timmar senare. Vi kokade korv och åt det till kvällsmat. Sedan tog vi en kvällspromenad ner till havet.
Så fint är det älskar att vara vid havet!!
 
 
 
I fredags så åkte vi i till Lyckeby och handlade och så stannade vi vid bron och kikade in på vikingabyn. Och så åt vi en glass innan vi åkte hem till stugan igen. Vi  gick ner till havet 2 ggr. Underbart varmt och skönt både i vattnet och på land.
 
 
I lördags så åkte vi till Barnens gård. Det är som en bondgård med en massa djur,lekpark,hoppkuddeland och badland.
Vi var mest i badlandet det var riktigt varmt och skönt och barnen älskade det!!
 
 
 
Vi avslutade dagen där med en Slush.
 
 
 
Det tog inte mer än 2 sek så sov barnen i bilen på väg tillbaka till stugan. Vi grillade på kvällen och så tog vi ett dopp i havet med.
 
Igår söndag så började vi att städa så fort frukosten låg  magen. Kl 10,00 kom vi iväg. Vi stannade i Kosta på väg hem och käkade lunch. Jag shoppade även lite p.o.p . 2st mössor till Cajsa till vintern 19kr st.  Och badtrosor med matchande badmössa 29kr st. Hade kunnat shoppa mer men barnen var otåliga...
Vi var hemma igen kl 14.00. Andreas pockade 0.5 liter hallon som vi ska ha på våfflor som det får bli till middag idag. Vi grillade hamburgare till kvällsmat igår annars så tog vi det bara lugnt.
 
Nu har v en hel vecka hemma innan vi åker till spanien. vi ska försöka hinna nmed att måla lite på huset..
Och så ska jag göra nya naglar på fredag.
Mina fransar fick jag bort igår med hjälp av lite olja, men har jätte korta fransar nu. tappade nästan alla så är lite ledsen över det.. Så det var första noch sista ggr som jag provade på ögonfransförlägning.. Jag har längre fransar under än över. Men men de växer ut igen men det tar tydligen väldigt lång tid ca 4-8 veckor..
 
 
 
Ni får ha det nså bra där ute. P&K
 
 
 
 
SÖTA!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0