Söndag den 11:e augusti.

Nu vet vi varför Cajsa har  varit så ledsen på nätterna .. Hon har fått höstblåsor. Tydligen så har kusinen Felicia det med. De måste ha smittat varandra när vi var i Karlskrona. Hon har prickar i munnen och det är de som har gjort ont på nätterna.. Hon har även prickar på/under händerna och fötter.. Tur i oturen att hon fick det nu innan vi ska ut och resa. Vore inte kul om hon blev sjuk igen när vi är iväg.. Nu återstår det att se om Eddie kommer att få det för det är tydligen väldigt smittsamt...
 
I torsdags så var jag iväg och fina naglar igen.  Jag valde turkost glitter denna gången. Och så fick de bli mycket kortare.
 
 
Sen på kvällen så var vi hos min bror en sväng på lite kvällsmat/ fika. (Han fyllde år för ettt tag sedan).
 
Super god smörgåstårta hade han gjort!
 
I fredags var de dax för mig att festa till det lite!!
Jag, Annelii och Karin träffades vid Tenhultskrogen kl fem för en öl och pizza. Sedan gick vi vidare hem till Annelii. Kl elva tog vi bussen in till stan. Vi gick till Karlssons och dansade hela kvällen. Vi köpte lite mat på Chicken mama innan vi tog bussen hem kl halv två. Jag sov hos Annelii så slapp jag väcka ungarna eller de mig på morgonen.  Kl halv tolv igår så var jag hemma.
 
 
 
Vi käkade lite och så vilade jag lite innan det var dax för Andreas att ge sig iväg.
Han tog tåget till Sävsjö för att hälsa på hos sin kompis Erol. Jag och barnen hyrde film åt godis och popcorn..Mysss

Sedan så hade Eddie beställt kräftor och det åt vi till kvällsmat.
 
Sen så fick det bli en dusch innan ungarna somnade. Jag kom i säng runt kl elva och upp kl sju idag..
 
Idag så ska vi åka till Sävsjö och hämmta hem Andreas. Får se när han hör av sig.. Annars så står packning på schemat. För imorgon så åker vi till Spanien i 10 dagar!!!
 
Ni får ha dett så gött!!
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0