Stadsparken.

Igår morse så åkte vi hela familjen till Stadsparken. Barnen matade ankorna sedan lektes det i lekparken.
 
 
Det var kallt , känns att hösten är på ingång..
 
Jag fick en liten present av mannen min häromdagen.
 
Därför att han älskar mig och att jag har stått ut med han i 13 år. ha ha
På måndag har vi köpt biljetter till snabba cash 3 äntligen ska vi få se sista delen.
Gå på bio och ta en fika med bara mannen  min ska bli mysigt!!
 
 
Igår fick vi upp lite tavellister i v-rummet. Ska ha lite bröllops och dop minne och foton på de!
Kistan har vi målat vit ska kanske ha den som soffbord sen..
 
 
Så här tillbringade jag min eftermiddag igår.. Skrapadse och tvättade alla fönster på 2:a våningen. Hoppas på att kunna måla de idag.
Jag har målat alla fönster nere+ alla knutar. Allt på balkongen(ej räcket) måste skrapas mer på det..
Och allt på altanen. Så har kommit en liten bit iallafall.
 
P&K
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0