12.e december

Imorgon är det Lucia och snart har halva december gått.
Nu är jag ledig i 3 dagar. Idag är det inget planerat men imon så ska jag och min jobbar kompis Johanna åka till stan och få fina röda julnaglar tänkte vi. Sedan efter så ska jag träffa min kompis Karin och luncha ihop. På lördag tog jag ledigt. .Eddie ska på sitt första barnkalas och jag ska skjutsa han dit. 10-12. Så jag måste köpa en liten present till hans kompis Ruth som fyllde 4 år i tisdags.
I tisdags var det sista gången på deras sim så de simmade halva tiden och fikade halva tiden.
Eddie har tagit 3 sim märken som jag måste köpa till han. Jag har inte anmält han till någon fortsättnings kurs men ska nog göra det. Han tycker att det är så kul.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0