1:a decmber och 1:a advent

Nu har julmånaden kommit hit!!
 
Jag har inte skrivit på ett par dagar..
I torsdags så jobbade jag 9-19 sen blev det inte mycket gjort.
I fredags så hängde jag med min bror Niklas till Ullared så nu är jag klar med alla julklappar!!
I lördags (igår) så stog jag på loppis i ridhuset här i Tenhult. 8-14 det blev kallt om fötterna kan jag lova. Vi hade rensat här hemma och prismärkt allt och gjort ett jätte jobb. Men sålde inte alls mycket.. Så vet inte om det var värt allt jobb. Men man kanske skulle ta med allt till Kulturhuset någon gång och stå där.
 
Idag söndag. Nu har jag och barnen ätit frukost och så har de öppnat sina julkalendrar. Nu leker de för fullt.
Senare idag så ska vi åka till Rörvik, mina föräldar har köpte flera hus där på en parkliknande tomt.
De ska öppna Cafe och B&B till sommaren så de har mycket att stå i nu.  Så det blir en sväng dit idag och kolla in allt!
 
Jag blev lite sugen på att träffa lite folk igår och ta en öl eller två. Men det slutatde med en öl i soffan till Så mycket bättre. Känns ju bra idag att man mår bra. Men det är ju inte så ofta som man har schans till att festa till det lite nu för tiden..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0