3:e advent

Var det igår.
Jag var hemma och busade med ungarna hela förmiddagen. Sedan så jobbade jag 11-12.30 och åkte på julbord med jobbet 13-15 var hemma ca en timme innan det var dax för jobbet igen 17-22.15. Full rulle hela dagen lång.
 
Eddie kom in till mig imorse och låg och tjötade på mig att vi skulle gå upp. När jag äntligen orkade titta på kl så var den 05.30. Nej sa jag till han det är mitt i natten.. SOV!!! Och han somnade om till slut. Kl 07.15 vaknade Cajsa så då gick jag upp med henne. och vet ni vad? Eddie ligger och sover än...
 
I lördags så var Eddie på kalas och det hade gått super bra. Sedan åkte vi ut till Hjälmseryd till mamma och pappa och hälsade på en snabb sväng.Hämtade hem några skåp med släpet.
När vi kom hem så kom Linus och Linda förbi en sväng. vi bestämde oss för att köpa hem lite mat. Jag och Linda åkte till Liban Deli och hämtade sedan så åt vi hemma hos oss. Alla blev super mätta. sedan slog vi på en film, andreas somnade på en gång och jag var inte långt ifrån. Linus och linda åkte hem efter filmen. Och vi gick och la oss.
 
Idag ska jag hoppa in och jobba lite extra 9-18
Så nu är det dax att göra iordning sig..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0