Dan före dan!

Jag lyckdes inte föra över några bilder idag heller..
 
Cajsa somnade tidigt igår strax före kl 18.00. Jag var också dödstrött så efter Solsidan gick jag och la mig men då vaknade Cajsa. Jag tog med henne in till våran säng hon somnade om till slut men det tog sin tid. Och så vaknade hon kl 07.00 imorse så det var skönt. Jag var rädd för att hon skulle vaknade tidigt..
Andreas tog med sig Eddie i säng de sover i Cajsas säng. hih ibland känns det som att man är med i den där Ikea reklamen där alla vaknar upp där de innte har lagt sig!!
 
Idag ska Andreas ta med sig Eddie till stan och jag ska städa och fixa med de sista klapparna och få det lite mysigt här hemma. sen när de kommer hem så ska jag iväg och jobba 17-22.15. Då får Andreas spela bingolotto.
Imorgon är det julafton!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0