Fredagen den 6:e decmber

Å vad jag gillar mina lediga fredagar! Men jag har en lång jobb helg framför mig. Lördag 8-18.30 och söndag dubbelpass 6.45-13.00 och 17-22.15..
 
Igår så hann jag städa nedervåningen och badrummet. Vi åt god lax till middag, Sedan åkte vi och handlade lite, innan vi åkte på kalas för att fira Felicia. Vi var hemma strax efter kl 19.00. cajsa somnade kl 20.00 och Eddie kl 21.00jag och Andreas började att titta på en film men orkade inte titta klart..
 
Idag så vaknade jag kl 05.00 låg och lyssnade på blåsten utanför och undrade hur mycket snö det hade kommit.
Kl06.20 kom Cajsa in till oss så då gick vi upp allihopa. Nu har vi ätit frukost och tittat på julkalendern.
Det har inte kommit så mycket snö men det snöar än och blåser. Hade vagnarna på altanen inatt men det har blåst in en massa snö där så de var täckta. 
Idag får det nog bli en massa inne mys!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0