Julafton och juldagen

Igår så jobbade jag 8-14 sedan så skyndade jag mig hem till mina föräldrar där mina syskon , moster, mormor och morfar var. Även Andreas och barnen hade gått dit lite tidigare! Vi åt god julmat, tittade på Kalle och öppnade paket! Vi fick mycket fint och det tackar vi för! När kl började att närma sig nio så åkte vi hem. Barnen somnade hos mig i soffan. Jag la mig strax efter vi hade lagt de i sina sängar. Jag fick sovmorgon idag. Riktigt skönt att gå upp kl nio. Idag så har jag jobbat 11-18.30. Fullt upp med mycket kunder har det varit idag! Imon jobbar jag 9-19 sedan är jag ledig i 3 hela dagar! 
Barnens julklappar på plats kvällen innan julafton. 

Glada barn på julaftons morgon! 

Mat dax! 

Mina killar. 

Jag och min morfar

Hej hej

Söta tjejer! 

Mina fina föräldrar! 

Ja det blev en toppen jul iår med. Och det nästa var ATG Cajsa var så söt mot tomten många pussar fick han! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0