Julfest

Idag ska jag och barnen gå på öppna förskolans julfest/avslutning. Det blir fika och dans runt granen. Igår så var Eddie hos Susanne för sista gången iår. Så nu är han ledig fram till den 9:e Januari. Andreas jobbar natt ihelgen. Jag och barnen ska hem till min kusin Lizette med familj på lite glöggmys ikväll. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på resten av helgen.
 
Men nästa vecka är helt fullbokad.
 
Vecka 52
Måndag jobb 17-22
julafton jobb 8-14 sedan hem till mina föräldrar och fira jul.
juldagen jobb 11-18.30
annadag jul jobb 9-19
fredag åker vi till Finnerödja
lördag firar vi jul i Finnerödja
söndag så åker vi hem igen.
 
Vecka 1
måndag jobb 8-19
nyårsafton. Då firar vi i Hjälmseryd
nyårsdagen åker hem igen.
torsdag jobb 9-19
fredag. LEDIG
lördag jobb 8.18.30
söndag dubbelpass jobb.
 
Ja jag har nog 2 veckor som är fullbokad med planering. Men det gillar jag!
 
 
P&K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0