Lördag 21:a december

Bara 3 dagar kvar till jul. Hur fort har inte december gått då??
Vi var på ett jätte fint julavslutning på öppna förskolan igår! Det var dans runt granen och så fick barnen en julklapp när vi gick hem.. Vi åt mat från krogen och hade lite fredgsmys hemma. Jag och barnen gick ut till hönorna så fick de lite lyx knäckebröd och makaroner. Kl 18.00 så åkte jag och barnen hem till min kusin Lizette och hade lite julmys. Vi åt skink macka, lussebulle, godis, must, kaffe och glögg. Barnen busade och hade jätte roligt.När vi skulle åka hem så fick de varsin godispåse. Tack! Min kusin Maria och hennes 2 barn var med och Petra med Filippa och Felicia så det var full rulle och högljut. Båda barnen somnade hos mig i soffan strax innan 20.30 de var helt slut. hihi Jag tittade på Solisdan som jag missade i söndags när jag jobbade, sen gick jag och la mig.
Idag så måste jag åka till Ikea.. jag har en julklapp kvar att köpa. Jag vill verkligen inte åka ensam med båda barnen det kommer att vara massvis med folk tror jag. Men det ska nog gå.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0