onsdag

Nu är det mindre än en vecka kvar till jul.
Igår så jobbade jag 9-19 så hela dagen spenderades på konsum. Direkt efter jobbet så åkte jag till Barnarp och hämtade/köpte en vagn. Jag hittade den på facebook kvällen innan. Det är en Emmaljunga skoter rosa/svart. Så idag har jag provkört Cajsa i vagnen och hon tycker om den. Min mamma har en sådan blå till dagbarnen och även min kompis Sara har en till sina pojkar.
Idag har jag varit på stan en sväng och köpte en ny julgran som jag och barnen har klätt i eftermiddag.
Jag och Cajsa har även varit och hälsat på hos Annelie och fick super god fika. Innan  vi gick ovh hämtade hem Eddie. Ikväll ska jag jobba 17-22.15 imorgon 8-17.00 sedan är jag ledig i 3 dagar innan det är dax att jobba hela julen.
 
 
23:e Måndag 17-22.15
Julafton 8-14.15
Juldagen 11-18.30
Annan dag jul 9-19
Ledig fre,lör och söndag..
Ja så här rolig är min nästa vecka..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0