Onsdagen den 11.e december

Fy sjutton va trött jag var igår på jobbet.. Kl nio var jag redo att slå igen ögonen men det var bara till att hålla de uppe. När jag kom hem från jobbet så stog jag och Andreas och pratade i hallen plötsligt hör vi en duns. Och ett skrik. Det var Cajsa som ramlade ur sin säng. Hon har haft sin säng i nästan 3 månader och det var första gången.
 
Jag behövde verkligen sovmorgon idag.. Båda ungarna kom in till oss kl sju imorse. Andreas skulle gå upp med ungarna men båda 2 gallskriker att de vill ligga kvar med mig. Han fick med sig Cajsa ner till slut. Eddie låg kvar hos mig till 8.15 då han väckte mig igen.. Då fick jag gå upp men kunde ha sovit minst en timme till. Vill inte vara så trött på jobbet ikväll igen.
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0