Söndagen den 22:a december. 4:e advent och 2 dagar kvar till julafton!

Fick lite sovmorgon idag. barnen vaknade 07.30 skönt!!
Vi gjorde mysfukost tills Andreas kom hem från jobbet kl 09.10.
Andreas kom i säng runt kl 10.00 då fixade jag lite här hemma sedan gick jag och barnen till Niklas och drack lite 11 kaffe. När vi kom hem så fixade jag lite käk sedan åkte jag och barnen till mamma en sväng. Hon har gjort det så julfint! Nu är vi hemma igen och snart är det kväller.
Imorgon ska Andreas ta med sig Eddie och åka in till stan en sväng. Han hade visst en julklapp kvar att köpa..!
Då ska jag försöka pass på att städa lite här hemma och välja ut vilka kläder jag ska ha på mig på julafton.
 
Och så var det det här med att få med lite bilder till inläggen.. Det går inte att föra över några bilder till datorn.. Vet inte vad jag gör för fel.. (Jag har fått en ny dator av Andreas i julklapp. Har försökt få över bilder flera dagar men det går inte.. Jag är ju inte så haj på det här.. Men ger inte upp snart så ska jag nog ha lite bilder att bjuda på.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0