Denna veckan.

Jobb. Tisdag 9-19
         Onsdag 8-19
         Torsdag 8-17
 
Träning Måndag pump 60 min
           Torsdag funktionell 45 min
 
Ledig härliga fredag!!
Idag så åkte jag och barnen till min kompis Frida i Värnamo.
Vi åkte kl 08.00 och va hemma igen kl 14.00
Vi hann med både fika och middag och ungarna hann busa, bråka och leka en massa!!
Väl hemma så lämnade jag av ungarna och en pizza hos Andreas och åkte hem till min kompis Anneli på lite fika och prat. Mysigt och spontanat! Det gillar vi.
Kl 18.00 ska vi vara hemma hos min mamma på lite kvällsmat/fika/kalas.
Hon fyllde år igår så grattis grattis till henne!!
 
Ha en trevlig helg där ute.
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0