Fy 17

Allt började i fredags kväll kl åtta ca när vi hade nattat Cajsa hon vaknade efter en liten stund och hade spytt det var bara till att bädda rent och byta pyjamas. kl 00.00 hade hon spytt igen och det va bara till att göra om allt.
Både lördagen och söndagen va hon dålig i magen.
Men i måndags var allt bra men vi stannade hemma ändå så vi inte smittar ner någon.
Jag har ju jobbat lördag,söndag och måndag. Har inte mått så dåligt men  varit extremt trött...
Men igår när jag vaknade så mådde jag så fruktansvärt dåligt. Visste inte var jag skulle ta vägen. Men något spy kom det aldrig sprang till toa flera gånger. Jag hade så ont i magen, illamående.. Fy säger jag bara. Det gick bra så länge jag låg stilla i soffan men så fort jag va uppe och gick så fick jag spyattacker..
Men jag var ju tvungen att fixa mat till ungarna, men de var faktiskt riktigt snälla och låg för det mesta och höll mig sällskap i soffan. När Andreas kom hem från jobbet gick jag och la mig sov ett par timmar, När jag vaknade så började jag att rapa som aldrig förr hela kvällen höll det i sig och det var sådana äckliga ruttet ägg rapar.. Fy säger jag bara. (Jag ville bara spy så jag kunde börja må bra igen..) Idag mår jag inte lika illa men nu har jag varit på toa 4 gånger på 30 min. Det har valt att komma ur andra ändan istället.
Missta 2 st jobbar kvällar inte kul, hoppas att jag kan jobba igen det å något sätt.
Nej nu får det blir en massa mys med mina små hjärtan!!
 
P&K

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

fy krya på er

Svar: Tack tack. Hoppas att era ungar mår bättre!!
Oxov

2013-02-06 @ 08:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0