ledig helg!

Då va äntligen min och Andreas lediga helg som vi har tillsammans här!!
Då väljer min käre make att jobba lite extra. Så han ska jobba inatt och imon natt.
Jag jobbade igår kväll så han fick vara hemma med barnen.
Helgen blir så kort när man jobbar fredagskvällen. Men hade inte råd att ta ledig den, men nästa månad tänker jag göra det.
 
Idag ska vi träffa Sara och Oliver en sväng, få se vad vi hittar på för något. det är riktigt kallt ute hela 14-..
Ikväll ska jag titta på mello iallafall. Och imorgon ska vi hälsa på Anneli och Sixten en sväng.
Det kanske blir en sväng till ikea med, Eddie tyckte att det va jätte kul att leka där inne på Småland förra söndagen så det får bli vårat nya söndagsnöje..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0