Måndagen den 4:3 Februari

Idag fyller min kompis Saras son Oliver 3 år. Grattis grattis va stora våra pojkar börjar att bli!!
 
Jag har jobbat hela helgen lång och varit så trött..
Nu så jobbar jag mån,tis och onsdag kväll.
Både jag och Andreas är lediga torsdag och fredag.
Sen så är det jobb i helgen igen!
 
På torsdag ska Eddie till tandläkaren på 3 års kontroll.
Och så går han sina sista dagar på berga trollet tis,ons..
 
Och så va vi inne i frebruari månad.
Förra året ungefär vid den här tiden så åkte/var vi i Egypten
Jag får snart min första hela lön. Den är efterlängtad.
Och så ska vi åka med Eddie till Göteborg så han ska få sin heldag med oss.
 
 
Det är många som fyller år i Februari.
Oliver
Mamma
svärmor och barnens faster.
och så kommer alla hjärtans dag med!!
 
Och snart kommer mars men den månadern är inte planerad än så länge...
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0