Söndag den 24.e februari

Då är snart denna helgen slut.
Vi går långpromenad med sara igår sedan följde vi med de hem och det blev en lång fika stund. Mysigt. väl hemma igen så lagade jag mat. Cajsa sov middag 13-15.
När Cajsa hade vaknat och ätit så fick det bli ett bad för hennes och Eddies del. Jag passade på att klippa både Andreas och Eddie. Eddie ser helt anorlunda ut han hade ju ganska långt hår och nu blev det snagg.
Sen så fick jag en stund som jag sattt och sydde på. och så blev det soffmys resten av kvällen.
Andreas gick till jobbet 19.30 och jag och barnen tittade på mello. Båda barnen somnade i soffan så jag bar upp de när det va slut. Även jag gick och la mig då och det va ju tut för kl 05.30 kom Eddie inn till mig.
 
Nästa vecka jobbar Andreas eftermiddag. Jag jobbar måndag och torsdag 8-19 .
Sen så är det min lång helg att jobba igen.
Hela 3 helger får jag ihop i mars så det borde bli en bra lön i april!!
 
 
Killarnas hår..
Cajsa mys igår kväll.
 
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0