Tisdag kväll..

Snart har hela Februari passerat va fort tiden går. Redan första Mars på fredag.
Har mycket att se framemot. 30 års fest # 2. Spanien resa och 11 veckors ledighet till sommaren.
 
Va Cajsa har börjat prata nu. Flera od på raken och vi förstår henne.
Hon säger tex.  mamma, pappa, hej, hejdå, sitta där, titta, tv, ja, nej, aj osv..
Hon säger även Pippi. Hon va så rolig innan, hon gick och hämtade mig pekade på tv och sa- tv, Pippi!!
och så sätter hon sig i fotöljen och kan sitta en bra stund och titta. Redan en tv galning... Jag kommer inte ihåg att Eddie tittade på tv så tidigt., men allt kryper ju ner i åldrarna. (haha)..
 
Idag har det varit en fullspäckad dag.
Upp 6.30 med ungarna.
Öppna förskolan 9-11.30
hem äta mat, cajsa sover middag och Andreas går till jobbet.
Åkte och handlade mjölk va ute och lekte en stund i snön.
Sen så har vi tillbringat eftermiddagen/kvällen på Berga träningsstudio.
Kl 16.30-18.30
Jag har tränat pump och spinning. På tisdagar har de barnpassning och det passar ju bra när Andreas jobbar eftermiddag. Vi var där tidigt och barnen hjälpte mig att plocka fram allt jag behövde innan jag lämnade de hos en tjej som hette Emma i lekrummet. Eddie hade längtat efter att få följa med mig till gymmet sedan sist och det var 4 veckor sedan. De hade haft det jätte kul.
När vi kom hem så tittade Cajsa på Pippi och jag och Eddie duschade. Nu ligger kvällsmaten i magen och jag hoppas på att få titta lite på tv om en stund...
 
Imon har jag en ledig dag med. Gött men på torsdag är det jobb igen 9-19..
 
p&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0