Veckan som kommer.

Jag har verkligen bokat upp mig helt nästa vecka.
Måndag. Då kommer jenny hit på fika och titta på kläder. jobb 17-22.15
Tisdag. Då åker vi till Göteborg.
Onsdag. Ska vi hälsa på hos Eddies dagmamma. jobb 15-22.15
Torsdag  jobb 9-19 träna 19.15-20.15
Fredag ska jag träffa min jobbarkompis johanna så våra barn kan leka lite sen är det jobb 15-22.15
Helgen är inte helt hundra bestämt än så jag återkommer med den!
 
Igår så mötte jag och ungarna upp Sara och hennes Oliver på stan. Vi shoppade och åt på Mc Donalds.
Jag köpte lite rosa saker till vårat kök och så blev det nya gardiner med!
Barnen somnade i bilen på väg hem så jag lyfte över de till sina sängar sen la jag mig med vi sov till kl 16.00 Gött.
Sen så satte jag mig och sydde om gardinerna lite och fixade. Strax innan kl åtta gick Andreas till jobbet och jag tittade på mello med barnen. Jag fick Cajsa i säng strax efter kl nio och Eddie somnade med mig i våran säng kl 22.30.
 
Idag slutar Andreas kl 09.00 få se vad som hittas på idag då..
P&K
 
 
 
Mina busungar.
 
 
Jag har även bakat fröknäcke och det va populärt. dax att göra en till plåt snart!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0