1:a Januari!! 2013

Det blev en lyckad kväll igår. Karin med familj kom kl 16.00 vi spelade en omgång bowling på wii. Kl 18.00 åt vi mat exotiskplanka.
 
 
Mat!!
 
 
Karin och Andreas.
 
 
Marcus med leon och Eddie.
kl 19.30 åt vi efterrätt.
Den blev supergod kladdkaka med citronformage och hallon!
 
Ingen av oss orkade dock att äta upp allt.
 
 
Nyårs dukningen.
Tänkte att jag inte skulle dricka igår men det blev 1 glas vin till maten sen 1 öl,cider,glögg och 1 glas champange en salig blandning men mår bra idag. Och det va ju bara 1 glas av varje...
Sedan så spelade vi bingolotto 20-22, Andreas var den som vann och han vann en ny lott. Haha kunde ju ha varit lite mer.
 
 
Cajsa spanar på greven och betjänten..
Efter bingon så spelade vi Wii igen till kl 00.00 då gick vi ut och tittade på alla raket som kom upp i luften.
Eddie han somnade kl 21 och Cajsa kl 22. Ingen av våra barn vaknade av raketerna, de sov sig igenom allt!
men Leon han orkade att hålla sig vaken han tyckte att raketerna va lite otäcka först men det gick fort över.
När vi kom in så satt vi och pratade lite så somnade runt kl 01.30.
Cajsa vaknade 2 gånger inatt och hade tappat nappen så andra gångn tog jag med henne in till oss så jag skulle få sova lite. Kl 06.45 kom Eddie in och väckte mig han skulle bajsa. Så många timmars sömn har det inte blivit inatt..
 
Tack Karin, Marcus och Leon för att ni ville komma och fira in det nya året med oss!!
 
Nu hoppas vi på att 2013 blir ett toppen år!!
Kram till er alla där ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0