7:e januari

Dagarna bara springer iväg.
Nu har jag kommit igång att jobba igen och har nu gjort min första långa jobbhelg..
Nu blir det kvällsjobb mån,tis  och ons...
Andreas jobbar förmiddag denna vecka så han är redan på jobbet. Jag ska ta med mig barnen till öppna förskolan sen blir det till att laga och äta mat innan andreas kommer hem och det är dax för mig att ge sig iväg.
Ska bli kul/skönt att få första riktiga lönen i februari.
På lördag fyller min lillastora Eddie hela 3 år! Men jag och Andreas jobbar då så han får fira med mormor och morfar!! och Cajsa förstårs. Den 26:e blir det kalas för Eddie här hemma!
Nu ska jag ringa till rektorn på kommunen för dagmammorna för att höra om Eddie får gå kvar sina timmar hos sin dagmamma.. Det verkar som att han inte får det nu när jag börjar att jobba igen...
 
P&K

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

varför skulle Eddie inte få gå kvaR? de är väl när man jobbar man behöver det som mest? verkar ju konstigt :S

Svar: Svarade i ett inlägg istället!
Oxov

2013-01-07 @ 17:37:20
Postat av: Ullrika Tolshagen

ja jag såg de :P

2013-01-08 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0