Bakat bullar

Japp idag gick jag och Cajsa upp kl sex och satte igång och baka bullar! Kl åtta va vi färdiga och hela 90 st blev det. (Gjorde en dubbel sats). eddie kom upp strax efter kl sju och hjälpte till.
Kl nio kom andreas hem för jobbet han fikade lite och gick och la sig.
Jag och barnen har varit på IKEA, Jysk och rusta en sväng. Cajsa somnade i bilen på vägen hem och ligger nu och sover i sin säng.
jag tittade efter en garderob till Cajsa. Bestämde mig nog för en på IKEA som jag får köpa nästa måmad när jag får en hel lön.. Äntligen. De hade även fina/bra på Jysk men de va dyrare. Hittade även ett skrivbord som vi ska köpa till Eddie som han ska ha i lekrummet så han kan sitta och leka med sitt playmobil i fred så att Cajsa inte får tag i det.( Nu leker han med det vid köksbordet..)
Var inne på försäkringskassans sida innan och tittade hur många dagar jag har kvar att ta ut med Cajsa och det är en del så ska lämna in en ansökan till chefen i veckan om att få vara ledig Juli, Augusti och September.. Totalt 11 veckor. Vore ju inte helt fel. Och lämnar jag in det redan nu så kan hon ju inte neka mig!!
Andreas ska bara jobba 2 helger i månadern Juni, Juli, Augusti och September. så då blir vi ju långlediga och det skulle vara så kul/skönt!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0