Bra dag!!

Jag tror allt att Eddie fick en super bra dag igår..
Vi grattade han med paket i sängen kl 06.30 sen så åt vi frukost och Andreas stack iväg till jobbet.
Eddie fick lera och en massa verktyg till leran så han satt och lekte med det hela morgonen.
Strax innan nio lämnade jag barnen hos mamma och pappa.
Jag jobbade 9-14 .
Sen så åkte jag till mamma och pappa.
De hade varit ute och lekt med barnen, ätit mat, gjort tårta och dukat så fint.
Kl tre kom Nklas med barnen.
Eddie fick så fina peket.
Av sin mormor och morfar fick han en lekdator.
Av sina kusiner fick han en skola med playmobil!
Vi va hemma hos oss igen runt sex tiden då hade vi varit vid affären och köpt ostbågar och godis.
Jag och barnen lekte med allt nytt och tittade lite på tv.
Strax efter kl åtta kom Andreas hem från jobbet med pizza.
Vi åt och satte oss i soffan vi blev helt slut så kl nio låg vi i sängen!!
Eddie tvärslocknade så han har nog allt haft en bra födelsedag!!
 
Idag ska jag jobba 11-18.30 och då ska barnen vara hos mamma.
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0