Jobb jobb!!

Nu har jag kommit in/ingång att jobba ordentligt och det känns bara bra. Jag hinner att träffa barnen men min man har jag inte sett så mycket av.. Då vi jobbar emot varandra denna vecka. Alla ligger och sover när jag kommer hem på kvällen och när Andreas går till jobbet så sover jag och barnen. blir nog bättre nästa vecka då Andreas äär ledig och så är vi lediga båda 2 på fredag.
Ikväll jobbar jag mitt 6:e pass på raken men igår så frågade bossen om jag kan tänka mig att jobba imon med så det blir att jobba några timmar då med . 7 dagar på raken fick det bli istället och så är vi lediga på fredag och jobb hela helgen..
 
P&k
 
 
Eddie när han fyllde 2 år. tän k att på lördag fyller han 3 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0