Måndag vecka 5

Nu vecka igen. va fort det går...
Denna vecka jobbar jag,
Måndag 8-19
Torsdag 9-19
Lördag 8-18.30
Söndag 6.45-13.00 & 17.00-22.15 ett så kallat dubbelpass.
Jobbar 11 timmar och får betalt för 22 timmar på en söndag så det är ju inte fy skam.
Andreas är ledig i helgen men jobbar eftermiddag denna vecka så barnen får vara hos mamma och pappa måndag och torsdag eftermiddag.14-19.
På tisdag ska jag försöka träna lite och lämna in barnen på barnpassning på berga, hoppas att det går bra!!
Nu ligger ungarna i soffan och tittar på Lotta.
 
 
Lördagen va super mysig vi va framme i Skara kl 10.30 gick runt lite i stallet och såg oss omkring.
Det va bara jag och Linus som va med mamma och pappa för mina andra bröder va sjuka.
Vi fick vara med och se när han tog på hästen sin sele och träns det va många extra remmar här och var för säkerheten. Tillsist så satte hon fast vagenen och mamma fick hoppa upp. Tjejen som hjälpte till satt bakom.
De värmde upp på en liten bana och sen så fick hon köra på den stora riktiga barnan på Axvalla.
Mamma tyckte att det va jätte kul så det va en uppskattad present!! (Nu ska vi bara komma på något roligt att ge pappa när han fyller 60 år)..
 
När jag kom hem så låg Eddie och sov han va helt slut efter kalaset, gästerna hade precis åkt så jag missade de precis, lite tråkigt men men vi ses nog snart igen. Jag var också helt slut så passade på att sova en timme med.
inatt så vaknade cajsa kl 22 och 01 fick ge hen ne nappen så somnade hon om men det tog lite tid.. Och så vaknade jag av att hon lekte i sin säng och pratade kl 05.30...
 
 
Igår så åkte vi en sväng till IKEA och köpte ett skrivbord till lekrummet och en stol till. Köpte även en hylla på fb av en tjej i Huskvarna som mamma och jag åkte och hämtade den stora expidit hyllan från IKEA med 25 fack.
Ville ha haft hyllan på samma sida som vi hade hyllan innan men det blev så trångt då så vi fick ställa den mot fondväggen och det blev inte så fint men bra.
 
Nej nu måste jag göra mig iordning för jobb. Hoppas att eran helg har varit bra där ute!!
 
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0