Onsdagen är här.

Och snart har halva veckan gått..
Jag ska börja några timmar tidigare idag så idag jobbar jag 14-22.15 sen hem och sova några timmar för att jobbba 9-19 imon. Direkt efter jobbet imon ska jag träna bodypump 19.15-20.15 så få se om jag hinner se/träfffa mina barn imon...Få se vad chefen säger idag med om min ledighets ansökan!!
Igår så va jag och tränade pump och spinning. Har bokat mig till det nästa vecka med men Andreas jobbar eftermiddag så jag bokade in barnpassning. Få man se hur det går. Hopppas att det går bra så man kan träna timmen ut iallafall.
 
På lördag ska Eddie firas av familjerna Tolshagen.
Men jag ska inte vara med och fira.. Min mamma fick av alla sina barn i present när hon fyllde 50 förra året att få rida travhäst. Och först nu bokade hon. (presentkortet går ut sista januari) Va tänkt at hon skule göra detta i sommras men det blev aldrig av.. Och det är ju synd om den brinner inne.. Så jag hänger med till Skara och ska se när mamma får göra detta och kanske tippa lite med!!
(Fast Andreas va ju inte med när jag hade kalas för Eddie med familjerna Rosenberg)
Jag får försöka fixa så mycket som möjligt till kalaset på fredag förmiddag innan jobbet. Vi måste nog åka runt nio tiden på lördag.
 
Eddie fick av mig och Andreas i födelsedags present. Att åka till Göteborg och Universeum så nu har vi bokat in att vi åker dit den 19:e februari. Cajsa lämnar vi hos mormor så Eddie får en helt egen dag med mig och Andreas.
 
 
Han kommer nog att tycka att det är häftigt där.
Jag har varit en gång där och det va när det va helt nytt.. Måste ju har varit för typ 10 år sedan..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0