Onsdagen den 30:e Januari

Jag har varit och lämnat Eddie på Bergatrollet. Nu har han bara 2 dagar kvar att gå innan han får sluta.
Så onsdag nästa vecka är sista dagen för på torsdagen ska han till tandläkaren.(På vanlig 3 års kontroll).
Så skönt Eddie somnade kl 19.00 igår och vaknade kl 07.00 idag tänk om han sov så jämt!!
Cajsa hon somnade strax efter kl nio och vaknade kl fyra som vanligt, jag tog med henne in till oss och hon somnade om. Jag vaknade av att hon skallade mig rätt över näsan strax innan kl sju.. Det gjorde ont!!
Nu ska jag ta med mig skruttan till stan en sväng och traska runt lite tänkte jag.. jag är så sugen på att göra det lite vårigt i vardagsrummet. Funderar på att byta ut allt det röda till turkost eller lime grönt!
Vi får se vad jag hittar.
Hoppas att ni får en bra dag.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0