Shopping!!

Det va riktigt kul att gå på stan igår förmiddags. Cajsa va så snäll och hejjade på alla som gick förbi.
Jag gjorde en hel del fynd.
Klänning på Indiska för 25 kr
På Åhlens köpte jag 2 klänningar till Cajsa för 29kr styck och byxor till Eddie för 31kr.
Köpte även 5 meter tyg för 14kr/m ska sy gardiner till lekrummet av det!
På Ohlssons tyger så hittade jag färdigsydda öljettgardiner för 199kr paret.
Köpte några meter tyg med som jag sydde kudfodral av till soffan.
Va inne en sväng på lagerhouse med och hittade födelsedagspresent till mamma, och ljuslyktor och duk.
Så nu är allt det röda i vardagsrummet borta och nu är det turkost och vårigt istället!!
Vad tycker ni? Skillnad??
 
 
Shoppat.
 
 
Ny klänning!
 
 
Kläderna till barnen.
 
 
Turkost!!
 
 
Före och efter bilder.
 
 
Ungarna myser med varsin välling på kvällen.
 
 
I söndags så köpte vi vinglas på Ikea för 9kr styck. Fast vi använder de som vanliga dricksglas.
Lite finare, lite lyxigare.
 
 
Hej då..
Nu är det jobb 9-19 som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0